niedziela, 3 czerwca 2012

streetwaves













































5 komentarzy:

  1. o jaka ładna fotorelacja!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna fotorelacja! bardzo przyjemnie się ją przeglądało, hihi. i dzięki za zrobienie zdjęcia moim zdjęciom (jakby to głupio nie brzmiało)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!:) ależ nie ma za co! zakochałam się w zdjęciu,tym przy którym, Olajmp pokazuje kciuka do góry!

      Usuń
  3. hej c;
    byłam wolontariuszem na streetwaves i widziałam jak robisz zdj kolezance c; sa genialne ;D nie wiem czy mnie pamiętasz ale też robiłam wtedy zdjęcia tym rysunkom na oruni :)
    pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej ojej jak miło słyszeć!:* przyznam sie bez bicia,że słabo pamiętam tamten dzień,bo byłam tak zestresowana wtedy i jeszcze nie mogłam odnaleźć swoich zdjęć,więc myślałam,że gdzieś przepadły :( ale przed chwilka weszłam na Twojego fotobloga i widzę,że jednak były,jak to miło!<3
      również cieplutko Cię pozdrawiam!

      Usuń